Laden...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

FAQ professionals


FAQ vakman

Wellicht is het niet voor elke opdracht rendabel (genoeg) om lange afstanden af te leggen. Anderzijds wilt u geen interessante opdrachten mislopen door uw regio te beperken. Uitvaartzorg Nederland levert maatwerk, wij kijken graag samen met u naar uw profiel. Het is bijvoorbeeld mogelijk om extra filters in te stellen, zodat de offerte aanvragen beter aansluiten bij uw werkzaamheden en werkgebied.

Onze samenwerkingspartner is actief in meer dan 100 branches. Als u werkzaam bent in meerdere vakgebieden, kan het interessant zijn om tevens offerte aanvragen voor nevenactiviteiten te ontvangen. Wij leveren maatwerk, uw accountmanager is meer dan bereid om alle mogelijkheden wat betreft filter instellingen met u door te nemen.

Uitvaartzorg Nederland verkoopt relevante offerte aanvragen die op uw vak en in uw werkgebied van toepassing zijn. Omdat u van tevoren uw profiel aan ons doorgeeft, ontvangt u alleen maar offerte aanvragen waar u iets aan heeft. Of deze offerte aanvraag daadwerkelijk leidt tot een opdracht, is geheel afhankelijk van de wisselwerking tussen u en de klant: de kwaliteit van de aanbieding, uw reputatie en het verkoopgesprek volgend op de offerte aanvraag.

Hoe sterker u offerte aanvragen opvolgt, des te meer u verkoopt. Vaak is het niet de offerte die de doorslag geeft, maar de manier waarop de aanvraag wordt opgevolgd. Wij adviseren u om binnen twee uur na ontvangst van de offerte aanvraag, telefonisch contact op te nemen met de aanvrager. Als het niet lukt om contact te leggen, probeer het dan nogmaals op een ander tijdstip.

Als u uw filters wilt aanpassen horen wij dit graag via welkom@uitvaartzorgnederland.nl of 033-3035 939. Wij maken de wijzigingen graag voor u in orde. U kunt dit zien als een extra service van Uitvaartzorg Nederland. Wij vinden het prettig om persoonlijk contact te hebben met onze klanten. Daarnaast heeft deze keuze te maken met foutgevoeligheid, we willen voorkomen dat een pauzeperiode onbedoeld lang is en u dus, tegen beter weten in, offerte aanvragen misloopt.

Om onze offerte aanvragen exclusief te houden, hanteren wij een maximaal aantal posities per regio. Wanneer er veel interesse is voor een offerte aanvraag, wordt deze via een roulatiesysteem verspreid onder onze partners.

Wellicht heeft u reclamaties ingediend en zijn niet al deze reclamaties goedgekeurd. Het systeem houdt daar rekening mee. Mogelijk heeft het aantal ontvangen aanvragen daarmee te maken.

Een betalingsachterstand kan nadelige gevolgen hebben voor het aantal aanvragen dat u ontvangt of zelfs de toelevering van offerte aanvragen volledig stopzetten.

Neem gerust contact op met ons zodat u zeker weet dat u van voldoende offerte aanvragen wordt voorzien.

U kunt uw account maximaal 30 dagen per jaar pauzeren. Uitvaartzorg Nederland helpt u graag bij het instellen van de pauzeperiode.

In het controlepaneel vindt u onder de tab “Offerte Aanvragen” een compleet overzicht van alle offerte aanvragen die u heeft ontvangen. In hetzelfde paneel staat rechtsboven “Welkom, uw naam”.

Als u op uw naam klikt, ziet u vervolgens de optie “Facturen” staan. Als u op een factuur klikt, vindt u een specificatie en tevens een vermelding van eventuele goedgekeurde reclamaties.

Het reclameren van een offerte aanvraag dient te gebeuren binnen vijf werkdagen na ontvangst van de aanvraag.

Uitvaartzorg Nederland en onze samenwerkingspartner hebben een duidelijk reclamatiebeleid. We zijn graag bereid om u tegemoet te komen door de kosten te crediteren als een aanvraag niet geldig is. Inhoudelijk kunnen we helaas geen garanties geven.

98% van de offerte aanvragen die Uitvaartzorg Nederland levert, wordt gegenereerd via Google. Voor elke klant start onze samenwerkingspartner een marketingcampagne via AdWords, het advertentieprogramma van Google. Aan de hand van uw voorkeursinstellingen investeert onze samenwerkingspartner in specifieke keywords: woorden of woordcombinaties die gebruikers van Google intypen om iets te zoeken. Onze samenwerkingspartner maakt kosten voor iedere aanvrager, aangezien Google per klik wordt betaald.

Als uw reden niet in de categorieën staat, dan past deze reden helaas niet binnen ons reclamatiebeleid. Een volledig overzicht van redenen tot reclamatie vindt u in de Algemene Voorwaarden.

U logt in op mijn.uitvaartzorgnederland.nl, u klikt op ‘offerte aanvragen’, u klikt op de desbetreffende offerte aanvraag, rechts onder het kaartje vindt u een ‘reclamatie button’.

Advanza genereert meer dan 200 offerte aanvragen per dag in ruim 100 verschillende branches.

De kracht van onze samenwerkingspartner is het leveren van offerte aanvragen waar u echt iets aanheeft. Samen met u richten wij uw account in, op basis van uw vak en werkgebied. U ontvangt dus alleen maar aanvragen die een match vormen met de door u opgegeven instellingen.

Ja, alle aanvragen worden gecheckt voordat ze verstuurd worden. Er wordt o.a. nagegaan of het woord ‘test’ in de aanvraag voorkomt en of het telefoonnummer niet uit bijvoorbeeld alleen maar nullen bestaat.

U ontvangt de offerte aanvragen real time, dus direct nadat de aanvrager het aanvraagformulier heeft ingevuld.

In de overeenkomst met Uitvaartzorg Nederland wordt geen termijn vermeld, met andere woorden: u legt zich niet voor langere tijd vast. Het is aan ons om continu de meerwaarde van onze dienstverlening aan te tonen. Vanzelfsprekend hopen we op een plezierige en langdurige samenwerking, maar als onze diensten onverhoopt niet naar wens zijn dan kunt u maandelijks opzeggen.

Nee, Uitvaartzorg Nederland werkt met een helder en overzichtelijk systeem: u betaalt alleen per offerte aanvraag. Er zijn geen abonnementskosten of andere verborgen kosten.